barnvakt

nu är jag barnvakt åt jonahtan när sabina och gustav kör min familj till arlanda dom ska ju till thailand och vara där sex veckor är lite ledsen att vi inte kan åka med skulle vara riktigt skönt nu när det är sånt här tråkigt väder men men. idag ska jag inte göra så mycket bara vara hemma sabina och gustav kommer väl om typ en timme sen är det ju dax för lunch ska till farsta nån dag i veckan med pernilla och handla julklappar jag har några kvar oxå typ till jonte sabina gustav och pernilla vet inte riktigt vad jag ska köpa men nåt hittar man alltid på. har oxå börjat titta på o.c riktigt bra när man väl tittar kan man knapp sluta men nu måste jag sluta skriva barnen gnäller hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0