bvc med nemo


idag har jag varit på bvc med nemo han fick en spruta eller två men det visste inte jag innan jag kom ditt det var nåt nytt kom ditt cirka halv tio för att nicole och tindra skulle få leka lite innan. det tyckte dom var kul sen lekte vi en stund efter oxå. gick hem i rengnet as tråkigt gick ut med cappi nicole somnade på soffan och tindra på vägen hem la henne i sängen men ville inte somna om har lagt henne igen men hon somnar inte så kan typ inte skriva så mycket mer men ikväll är det idolfinal kul hejar på amanda hoppas hon vinner tur att finalen är mellan amanda och marie så inte anderas är med i den. ihelgen blir det nog inte så mycket gjort typ städa kanske till farsta med pernilla min syster som inte följde med till thailand. skriver kanske mer ikväll.


image124

image125

image126

image128

heja amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0