har haft fullt upp

hej har inte haft tid att skriva och sen när jag hade det igår kväll så kom nicole och gjorde nåt med datan så allt försvan då orkade jag inte skriva igen. har haft en underbar jul pernilla min syster kom dan innan julafton spelade bingolotto och åt skinka sen kom sabina gustav och jonte på julafton fikade och öppnade julklappar hade det jätte trevligt sen på kvällen var det bara att ta det lungt åt godis och drack julmust. dan efter körde vi hem pernilla och åkte och kolla lite på mellandagsrean men hittade inget. och på onsdag åkte vi igen då köpte vi en skrivare som har fax och fotoskrivare i ett så nu kan jag förstora kort hemma kul. idag fredag har vi varit och kollat på en bil mikko måste ha det nu när han ska starta eget företag men vi ska ha den privat oxå. vill ha en lila men det vill inte mikko han vill ha en svart. jaja han kan kanske inte ha en lila på jobbet hihi. imorgon ska vi nog åka till maxi och handla inför nyår ska bara vara hemma äta god mat och vara med våra barn. skönt. orkar inte åka nånstans med tre barn på nyår. plus att vi har vår gulliga lilla hund oxå men men jag skulle vilja ha nåt fint på mig ändå men vet inte vad men nåt blir det väl. nej nu ska jag umgås med min man när barnen sover hejdå

image168

image169


image170

image171

image172

image173

image174


 


Kommentarer
Postat av: Lorena

haha asso hon heter nimo egentligen men vi kallar henne nemo efter clownfisken ;)

2007-12-28 @ 20:00:14
URL: http://lorenasanchez.blogg.se
Postat av: marie

hejsan! jag har alla säsonger :) vilka fina julbilder du har på bloggen :)

2007-12-28 @ 21:09:35
URL: http://marie88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0