o.c

o.c är ju så bra blir ju typ beroende har sätt klart första säsongen måste hem till min kära syster som är ithailand och leta igenom hennes rum och se om man hittar säsong två typ imorgon innan man blir galen om det inte är nån annan som har den och kan tänka sig att låna ut? idag har jag bara varit hemma hela dan har stor städat nicoles och tindras rum slängt sånt som var trasigt och sånt dom aldrig anväder. hade tänkt att passa på att villa opxå idag för imorgon ska vi ju till farsta men det gick inte så bra pga att dom inte sov samtidigt jo nicole och tindra gjorde det så jag la mig isängen men då började nemo att galskricka så typiskt så när väl han somnade då vaknade tindra då var det bara att gå upp fast jag var as trött. idag är det mikkos tur att gå ut med cappi iallafall sista omgången om man vill gå och lägga sig tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0