spelar ingen roll

hej är typ lite ledsen besviken spelar typ ingen roll vad man gör om man gör nåt är det fel om jag inte gör nåt är det fel och om jag säger nåt är det fel om jag inte säger nåt så är det oxå fel vet inte vad jag ska göra inge kul. jag får väl börja strunta i vad folk säger och göra som jag vill. vaknade iallafall imorse och var på jätte bra humör fick sova till halv sex sen hände det lite saker vart dåligt humör försöker att inte göra så det går ut över barnen nu tittar nicole och tindra på bambi och nemo sover ska till farsta idag med sabina pernilla och jonathan ska bli kul pernilla slutar skolan 11.30 då ska hon komma till mig och vi ska gå direkt till bussen möter sabina på bussen.ska bli kul att åka dit med syskonen och min systerson. jag ska inte handla nåt bara framkalla lite kort. man vill ju shoppa mycket men nu är det ju snart jul då ska mycket handlas julmat och lite sånt. nu måste jag göra iordning oss tar ju sin lilla stund.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0