torsdag till söndag (hundutställning)

då var det söndag och tredje advent vaknade runt åtta tror jag skönt gick upp och ut med cappi sen åkte vi till älvsjömässan det var hundmässa kul har aldrig varit på det förut men måste ju se hur det går till ska ju börja ställa ut våran gulliga hund cappi. tittade iallafall lite på sharpei hundarna sen åt vi en varsin korv och gick och kollade på hund saker köpte en almenacka till mig en tuna där man lägger hundmaten och två selen till cappi ett till nu och ett han kan ha sen när han har blivit större.åkte hem var helt slut lagade mat och åt drack sedan en koppkaffe gott efter maten var ute med cappi i det nya selet passade jättebra.nu är jag helt slut efter helgen lär ju inte gå och lägga sig vid ett iallafall. måste till farsta iveckan och fixa julklapp till mikko sabina och gustav vet precis vad jag ska handla med kan inte skriva vad för alla dom läser min blogg hihi. nu ska jag slappa framför tvn.

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0