torsdag

då var det torsdag har bara varit hemma ganska skönt. jessica ringde på dan då var klockan tre i thailand hon satt ute på verandan pappa pch mamma var och shoppade och resten bada inte ett dug avundsjuk. pernilla var här igår trevligt åt bullar och drack julmust. imorgon ska jag till bvc med nemo han ska få spruta inte kul för han. och nästa vecka ska jag,pernilla sabina och barnen till farsta pernilla ska handla julklappar. jag är klar med mina förutom en till sabina och gustav men tror jag vet vad jag ska handla. nu ska jag dricka kaffe.

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

ha en trevlig eftermiddag :)

2007-12-06 @ 14:28:03
URL: http://lovingnurse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0