bakat

igår bakade jag och sabina mest sabina sen var jessica här och lekte med barnen mycket snällt. allt gick jättebra med bakandet förutom min sockerkaka jag skulle göra så vi fick slänga den tråkigt var sugen men men. vi bakade vanilj och kanelbullar och lite hallongrottor dom vart jätte goda, skulle vilja baka mer bullar men sabina hinner inte innan dopet för hon jobbar. men sen åt vi lunch oxå biffar med pasta rätt gott faktiskt.så det var full fart här igår vart klara vid typ fyra. sen lagade vi middag var inte så hungrig efter bakandet men lite gick ner. idag är inget bestämt skulle vilja träffa min kompis natta men hon vill att jag ska åka hem till henne med tre barn och en hund på bussen inte lätt plus att hon bor i en liten 2:a så det blir väldigt trångt och hon vill inte komma hit med sina hundar för hon säger att det kommer att äta upp våran katt tror ej på det hon är lite knasig ibland. men min mamma ska komma på över och fika sen ska bli kul. och iveckan måste jag handla presenter till sabina och mamma vet ej riktigt vad jag ska köpa men nåt hittar man alltid på ska fira dom på söndag.


         

image90


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0