bara varit hemma

igår var jag bara hemma på dagen men jag han med ganska mycket städa tvätta sen gjorde jag rent vårat akvarium inte kul det var jätte smutsigt. sen sov faktiskt jag och barnen i typ 2timmar.efter det kom mikko hem och vi åkte till ica maxi i botkyrka och handlade dricka till dopet. åkte hem och bakade ännu mera bullar och mikko bakade bröd vart jätte gott. och idag ska micke komma mikkos bror han ska vara gudfar sen ska jag och jessica till farsta och handla present till våran mamma som fyllde 45 den 20nov men ska fira henne och sabina som fyller år den 24nov på söndag kul. nu sitter jag och väntar att jessica ska ringa så jag vet när vi ska åka till farsta vill inte ringa henne för hon jobbade ju elva timmar igår kan inte varit roligt.


       

image100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0