fika

äntligen lungn och ro barnen har gått och lagt sig skönt varit full fart idag oxå. idag bjöd jag min familj på inflyttnings fika och min farbror och kusin kom oxå jätte trevligt.vi satt och fikade och pratade lite om allt möjligt var jätte mysigt. den ända systern som inte var med det var käsi tråkigt.sen gick dom flesta och nicole gustav anki och jonhatan åkter till huddinge och fixade farsdag present då gick jag till sabina och hennes kompis ellinor som bor i porten brevid mig, hon hade det jätte mysigt alltid kul och se hur andra har det så man får lite insperation hur man själv vill ha det. snart kommer mikko hem ifrån tyskland längtar. nu ska jag sätta mig och ta det lungt. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0