firat sabina och mamma

idag söndag vaknade jag och barne vid sju rena sovmorgon säkert bara för att vi var hemma hos mina föräldrar då vart det ganska sen läggning menmen. vid typ åtta vaknade mamma gick och hämtade sitt smink då ville nicole titta men det slutade med att hon oxå satt och målade sig och drack kaffe som sin mormor. ganska gullig men sen var det dax för fika tårtor och massor med olika bullar som jennifer hade bakat dom var goda sen var det present öppning men under tiden vi gjorde alltså sov nicole när hon vaknade så skulle vi åka hem nicole vart jätte ledsen hon ville ju oxå äta tårta såklart så hon fick stanna och även sova där som jag skrev tidigare. men nu ska jag gå igenom julklapparna vi har köpt.

image104


image107

image108

image109


image111

image112


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0