herregud

vet inte vart jag ska börja men jag orkade inte skriva igår efter den långa dagen men den började iallafall med att jag vaknde halv sex då när mina underbara barn väckte mig alltid lika roligt. då fixade jag oss sen vaknade min syster jessica som sov hos mig. då åt vi frukost lite te och mackor.

     

efter det gick vi till barnavårdcentralen där nemo skulle göra 2mån kontroll allt gick jättebra han vägde 6900 och var 62cm växer så det knakar.hihi

  sen när det var klart skulle vi ge oss av mot ikea så vi skulle möta sabina vid kvarnbegsplan så vi skulle hinna med 710an men det gjorde vi inte så då väntade vi en hlv timme på nästa under tiden gick vi in och handlade lite dricka på kvarnen sen när bussen väl kom då fick vi inte plats så jävla typiskt. men sen kom 703 mot fruängen så den tog vi och hoppade av vid segeltorp centrum och tog buss 707an där ifrån.

       
                                                                          kvarnbergsplan

 
   vid 707an

sen kom vi äntligen till ikea efter mycket om och mentyp en timme senare än vad jag hade räknat med. men då började äntligen shoppandet jag köpte

en plädd
lampa till nicole
en spöklampa åt barnen
kuddar
kuddfodral
värme ljushållare

sen åt vi lunch där oxå ganska jobbigt när man var hungrig och ska beställa mat och barnen är griniga och man måste gå flera vändor men mat fick vi tillslut.

      

sen gick vi och betalade sakerna efter vi hade ätit och gick till bussen det var ju oxå kaos igentligen fick vi inte plats så det fick bli väldigt trångt men en annan skulle hoppa av efter typ två hållplatser så nicoles vagn fick jag ha över jonathans vagn kan inte säga nåt annat än herregud

image40

sen när vi äntligen kom hem tog vi oss en kopp te sabina och jessica följde med hem till mig. skulle aldrig orkat åka till farsta så det får vi ta idag. nu måste jag sluta att skriva och fixa lite här hemma hejdå



 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0