inte som planerat

idag skulle jag åka till min bästa kompis natta med alla barn plus valpen så han kunde få leka med nattas kenesiska naken hund så vi fixade oss och skulle ta bussen mot segeltorp där hon bor vid halv nio när vi väl har klätt på oss allt och komit ut så gör valpen sina behov och efter det vill ha ju gå hem. så då tänkte jag att jag får väl bära honom till bussen men det var inte så lätt samtidigt man ska puta vagn oxå så jag ringde natta och sa att det inte var så lätt det förstog hon men lite besviken vart hon nog för vi skulle äta lunch oxå.men men när jag kom in la jag barnen dom somnade på än gång så tänkte jag lägga mig en stund då ringer jessica och sa men då hade vi ju kunat träffa emma idag min gamla barn doms kompis. så jessica ringde henne så vi träffades idag istället för imorgon. vi fikade och pratade massa. vi åt kladdkaka med vispgrädde jätte gott. sen gick emma vid 13.00 tror jag sabina och jessica stannade väl till typ 15.00. trevligt men nu är jag helt slut så imorgon ska jag vara hemma och sova när barnen sover.

image65

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0