mät

nu har jag precis ätit vi åt makaroner och köttfärssås det var gott. jag som skulle ta det lungt idag men först kom mamma jessica sabina och jonis hit. mamma dom skulle ta en fika innan dom skulle åka och fixa lite saker typ lämna min gamla moppe på lagning. men när dom åkte så tog dom med nicole ganska skönt. så då var det bara jag och sabina och tre barn kvar så då lagade vi pyttipanna med rödbettor ganska gott. sen lite senare ringde jessica och sa att dom skulle till huddinge och äta lunch så vi gick ditt och höll dom sällskap. sen när dom var klara gick vi in på hm köpte inget.sen följde sabina och käsi med hem till mig och drack en kopp te alltid lika mysigt. sen kom mikko då gick dom hem för jessica var tvungen att hjälpa till hemma. imorgon ska käsi vara hund vakt när jag och sabina ska till öppna förskolan så barnen får leka. måste sluta nu ska amma nemo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0