middag

hej har inte skrivit sen i söndags men har typ inte gjort så mycket mest varit hemma var ifarsta i tisdags handlade typ inget men igår var jag och åt middag hemma hos mina föräldrar var bara jag och mina syskon och mamma såklart inga killar skönt hihi jo nemo men han är ju bara en pojke haha. vi åt kyckling och potatissallad var gott sen fikade vi och prata en massa minnen om thailand min familj ska ju ditt och vara där i sex veckor jag sabina och pernilla ska vara hemma. så vi ska typ fira lite jul ihop. men när vi hade fikat klart satt vi typ i en timme sen körde mamma mig och sabina hem till mig där var gustav och jonhatan och höll mikko nicole och tindra sällskap men dom sov när jag och sabina kom så mikko och gustav spelade tv spel. dom gick typ efter en halv timme. idag ska jag nog till huddinge centrum får se om sabina följer med hon skulle ringa när hon vaknar.

image113

image114

image115

image116

image118

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0