söndag

idag har vi gjort ganska mycket för att vara en söndag försöker bara att ta det lungt helst på söndagar. för sen på måndag ska ju mikko jobba men men idag har vi iallafall varit i kungenskurva och handlat ett nytt tv spel wii heter det har inte provat att spela än men ska efter jag har skrivit ska jag prova sen var vi och köpte ett täcke till cappucino han vart jätte fin i det åkte hem mikko fixade spelet och jag städa lite som vanligt och satte upp jul gardiner får göra lite varje dag när man har små barn. imorgon ska jag och sabina baka bullar till dopet får vi se hur det blir sabina är duktig på att baka men jag är ingen höjdare men det blir nog bra. kommer typ vara fullt upp hela den här veckan oxå. men nu ska jag spela.

image81


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0