tiden går fort

herregud redan torsdag igen man blir ju rädd när tiden går så fort. idag skulle jag ta det lungt det gjorde jag fram till kl 14.00 ungefär då hörde jag att sabina och jessica skulle till huddinge centrum så då tog jag och barnen bussen ditt men var där bara i typ en timme sen gick vi hem. gick ut med hunden sen kom mikko hem då borrade han upp lampor och en hylla vart jätte bra med hyllan. så nu har jag ställt lite ljus och sånt på den. sen lagade vi mat köttfärsås och pasta alltid lika gott. imorgon kommer anna och thea hit ska bli kul att träffa dom var längesen. sen på kvällen ska jag passa min systerson jonhatan ska bli kul sabina och gustav ska på middag. ska snart gå ut med valpisen.


image66


image67 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0