har inte haft tid

hejsan har verkligen inte haft tid eller lust på sista tiden att skriva håller på att skilja mig inte kul men bäst så. men ihelgen har jag bara haft nemo mikko har haft nicole och tindra dom har varit hos barnens farmor. jag har haft fullt upp ifredag grilla vi hemma hos mina föräldrar på lördag var det wilmas dop men innan dopet var jag och mamma icentrum och fixade lite han med en fika oxå som sabina även var med på sen åkte vi till kyrkan det var ett jätte fint dop. sen gick vi till lokalen där det bjöds på mycket goda saker mat pajer och tårta jätte gott var det. wilma fick jätte mycket fina saker. när fikat var över åkte jag med mamma och lämnade tjejerna på stallet och sedan hämtade vi min hund. kom hem till mamma och pappa där det vart grillat mysigt när vi hade grillat klart skulle alla gå in så jag och sabina åkte hem till henne och tittade på rånarna den är bra tycker jag gick ifrån sabina vid halv tio typ. gick och la mig isängen och tittade lite på tv. på söndan var jag bara hemma och städade lite barnen kom hem vid halv sju typ dom gick och la sig vid åtta så då gick jag oxå och la mig och tittade på tv. så nu är det måndag och imorgon ska jag till bvc med nemo och på onsdag till lördag har jag barnen själv mikko ska till finland till sina bröder.och på lördag är det kalas igen då fyller anki min syster 15år så måste handla nåt iveckan vet inte vad det blir men nått ska jag hitta på. ska skriva mer ikväll
puss


image235

image237

image238

image241

image242

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0