ny vecka igen

hej
då var det måndag igen. igår var jag ute iparken med nemo och tindra nicole ville vara inne med mikko men när vi kom in då ville hon gå ut typiskt henne. sen ringde mamma och frågade om jag och barnen ville komma och grilla men jag sa kanske men slutade med att jag, nemo och vår hund cappi gick för tindra och nicole sov. men det var mysigt att komma iväg lite utan barn jo nemo var med men han sov typ hela tiden så man märkte knappt av honom och även fast han är vaken så är han så snäll helt underbar men det är alla mina barn såklart. så satt där och hade trevligt ityp 3tim jessica .felipe,danni,virre,robban och mamma det var vi som hade det så trevligt. nu iveckan är det inte mycket planerat förutom att åka till farsta med sabina och handla dop present till wilma måste helst göra det imorgon när barnen är på dagis hatar att göra saker i sista sekund men det blir nog bra vet ju vad jag ska köpa så.
nu ska jag dricka lite kaffe innan det är dax att fixa med barnen det är kläder på frukost på bordet och sedan gå ut iparken och ha det mysigt i sommar vädret.
ha en trevli´g dag allihoppa.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0