tiden går fort

hejsan allihoppa då var det fredag igen och barnen har varit hemma allså inget dagis idag. så vi vilade en stund på morgonen sen gick vi ut till parken och lekte där i en time kanske sen gick vi ut med cappi efter det var det bara att laga lunch till tre små utsvulltna små barn. sen har dom badat och jag har städat såg ut som en bomb hade slagit ner. får vi se vad som häder ikväll och ihelgen. ska försöka boka kryssning med birka snart vill komma iväg lite då blir det en 48tim kryssning med spa och sola. och såklart sova. behöver verkligen göra det känns som det var evigheter sen jag gjorde det men får se om jag hittar nån som vill följa med annars åker jag nog helt själv. nu är nemo ledsen så skriver mer ikväll.
pussss

image226

image227

image228

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0