tisdag

hejsan har inte hänt så mycket imitt liv förutom att det är skillsmässa på g men det går inte så mycket framåt det heller kan ju inte få pengar på nått håll så länge han bor kvar här lite jobbigt sen vet inte jag hur det går med lägenhet för mig heller är ju arbetslös. men det ska inte ni behöva bry er om men jobbigt är det får typ leva på soc. men idag var det dagis sen bvc efter det träffade jag sabina och jessica icentrum jessica fixade lite presenter till sin kompis som fyller år imorgon. efter det gick vi och solade vid jessica. sen var det bara att gå hem ut med cappi gå till dagis och där stanade vi en timme och lekte hem laga mat bada sen sov dax för barnen. imorgon ska jag kanske till ikea med min kompis natta hon ska hämta mig tio så får se om hon dyker upp har ju hänt att vi har bestämt att hon ska hämta mig så kommer hon inte menmen. har inte varit så bra mellan hos men när det väl är det så har vi kul ihop. ja och nu ska jag ha barnen från onsdag till lördag morgon men vet inte om mikko ska vara hemma lördag dag annars har jag dom helt till på måndag. men på lördag blir det kalas anki fyller femton som jag skrev sist. men det kommer inte kännas konstigt att ha dom själv för det har jag ju typ jämt så det ska bli skönt när han har flyttat och har dom varanan helg inte mycket men nått iallafall.
sånt härligt väder ute helt underbart.
hejdå

image244

image245


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0