farsta idag med familjen

hejsan
då var det söndag tiden går väldigt fort hihih ifredags var jag på teater med sabina och gustavs familj det var ganska kul faktiskt innan åt jag middag hos sabina och gustav mysigt fick åka med alexander och linda till stan mycket snällt sen hem och sov anki mamma och pappa passade barnen mycket snällt så jag fick lite sov morgon sov till nio typ gick hem till mamma och pappa och hämtade barnen sen kom jonis passade honom när sabina och gustav skulle fixa lite men sen kräktes han så dom fick komma men sen vart han bättre gick hem till dom vart bjudna på middag igen och barnen badade tillsammans.
sen idag har vi myst hemma lite med tända ljus oså vid frukosten sedan åkte vi till farsta och shoppade lite klappar nu har jag bara
 
pappa
sabina och danni kvar känns ganska bra måsta fixa det typ nästa vecka nått hela tiden. nästa lördag ska vi ner till leo och ha lite lucia fika och byta julklappar.
och helgen efter ska jag träffa anna och thea och byta julklappar fullt upp hela tiden. och idag har nicole gjort egna julklappar till några i familjen men hon ska göra mer imorgon så har vi slagit in dom oxå hihihi.
imorgon är det jobb igen måndagen är värst sen blir det bättre och bättre.
nu ska jag titta på tvn med tindra och lägga nicole isängen hon har somnat på golvet med sin kudde och nallle.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0