ledig till 5 januari

hejsan

då var det lördag och nu har jag äntligen fixat alla julklappar och nästan all mat jag ska ha med mig till sabina vi ska ju lite knytis.
idag var vi i farsta så då fixade jag min sista julklapp som var till sabina har handlat tillsammans med danni oxå.
och nicole och tindra skulle sova hos mormor men nicole ville så somnade dom i bilen så då tog mamma med dom till stallet men dom vaknade där och nicole ville hem och då ville inte tindra det oxå.
sen runt halv fem ville dom dit så nicole ringde mamma då kom hon men märkte att nicole hade feber men hon ville ändå sova hos mormor så det fick hon. men hon lär väl redan sova hihihi.
imorfon ska vi träffa anna och thea dom kommer runt elva så barnen måste komma hem till dess men det vet mamma får bara påminna henne heheh.
nu ska jag passa på att mysa i soffan.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0