då var helgen över igen

jaha ska vi se vad jag har gjort ihelgen ifedags var vi hemma drack lite vin och bara myste framför tv på lördan var vi på nån affär så mikko köpte nått verktyg som han behöver nu när han har öppnat firma sen åkte vi förbi maxi och handlade fika och lördagsgodis till barnen dom fick plocka själva det tycker dom är kul. sen kom mikkos mamma och hennes man på fika det var trevligt efter att dom hade åkt lagade vi lunch sen tog vi en promenad till huddinge centrum där vi möte upp mikkos pappa jari dom gick till en pub där och jag och barnen gick och shoppade köpte en tröja till mig och smink och en kläning till nicole sen gick vi hem mikko var kvar på puben sen på söndag var det valpkurs igen gick jätte bra den här gången ska jag göra läxan tills nästa gång som jag hade fuskat med hihih. och nu är det måndag nicole och tindra sover och nemo ligger isängen och gnäller lite så måste gå till honom ¨så han inte väcker dom andra ha en bra dag

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0