en hemma dag

okej igår hände det inte så mycket förutom att hämta och lämna på dagis som vanligt men sen var en gamal kompis här vi ses typ bara en gång om året vet inte varför menmen hon och jag var jämt när vi var små typ varje helg. sen när vi vart runt 13 så ran det ut isanden så sen för typ tre år sen så letade jag upp hennes nr på internet kul va. men iallafall igår så åt vi lunch var ute med cappi hon följde med och hämtade på dagis sen var vi bara inne och hade det väldigt trevligt. jag städade som en idiot innan hon skulle komma hihi. sen på kvällen när mikko kom hem så orkade ingen laga mat så det vart pizza för mikko och barnen och kebab för mig mums. idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra skulle ha träffat käsi men hon ska åka och jobba. så det blir väl en hemma idag idag oxå ändå sånt tråkigt väder
kanske städa lite till känns som man inte gör nåt annat. skulle vilja gå till huddinge hallen men inte så lätt med nemo. ska göra mig iordning nu innan dagis.
puss


image185


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0