första fredan 2008

jaha då var det fredag har bara varit hemma ganska skönt men barnen blir lite rast lösa men det får gå ibland. igår var vi hos min kompis nina som har utbildat sig till frissa så hon klippte nicole vart jätte bra ska oxå börja gå till henne när jag typ ska klippa färga kankse mikko får fortsätta med vi får se. imorgon ska vi till barnens farmor hon bor i eskilstuna det ska bli trevligt mikko ska fixa med sin skoter och sen kanske passa på att åka nu när det har kommit snö jag är inte så intreserad av skoter men tycker om att åka pulka så får se om vi kanske går ut på söndag till rådsparken och åker lite. var inne på nelly.com var en ganska bra sida därifrån skulle man kunna beställa mycket nån som har gjort det och vet hur sakerna är där ifrån? sen när nemo har slutat amma vill jag börja gå till huddinge hallen och kanske typ simma en till två gånger iveckan om man hinner med tre barn och en hundvalp men det vore kul iallafall man har ju inte världens finaste kropp efter man har fött tre barn på typ tre år men men dom är de bästa som har hänt mig man ångrar ju sig inte för 5öre. nu ska jag lägga mig på soffan och titta på tv när barnen äntligen sover.

hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Lorena

heellu
tack så mkt =) vad snällt sagt
trevlig helg
pusss

2008-01-04 @ 23:56:19
URL: http://lorenasanchez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0