fullt upp

idag har jag gjort ganska mycket först på morgonen var jag på bvc med alla barnen dom vägdes och mätes tindra väger mer än sin storesyster ganska roligt sen gick jag förbi mödravården för att göra ett gravtest för vill ha ppiller då måste man göra det var inte gravid som tur var vill inte göra abort och vill inte ha fler barn just nu eller aldrig mer heller tror jag som det känns nu iallafall men fick recept på ppiller gick till apoteket och hämtade ut dom på engång men får ju inte börja ta dom innan mensen kommer så hoppas den kommer snart. ska ju ta de första pillret när min första mens dag är men har inte haft nån ordentlig mens sen innan jag fick nicole så får se hur länge det dröjer hihi. sen gick jag in på hm och tittade lite tittade på tofflor som barnen kunde ha på dagis men verkade onödigt tyckte jag så gick hem gick ut med cappi la nicole som var jätte trött lagade mat till mig och tindra och så att det räckte till nicole oxå gjorde mig iordning för att gå på föräldrar möte för imorgon börjar inskolning men på mötet sa dom att dom behöver tofflor för dom har så kalla golv så det var ju typiskt att jag inte handlade får fixa det nån annan dag sen när jag var klar där ringde nina och frågade om hon fick komma förbi och titta på vår gulliga valp och på vår lägenhet hon har ju aldrig varit hos oss så det var kul efter det har jag inte gjort så mycket badat kollat lite vilka kort jag vill att mikko ska skriva ut för man ska ha med sig kort på familj och vänner och klistra på ett papper som dom ska ha på dagis ska bli kul nicole har ju en ifrån sitt förra dagis så nu får hon en ny med nyare bilder. och nu längtar jag till nemo slutar och amma så jag kan gå och träna skulle vara kul om man hade nån att gå med men annars får jag gå själv sen vill jag att mensen ska komma så jag kan börja ta ppiller så man inte behöver vara orolig att man ska bli gravid igen litar typ inte på kondomer. skulle villja göra nåt åt mina naglar oxå och  mitt ansikte får lätt tråkiga utslag inte kul men men nu har jag inge mer och skriva.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0