har fixat mycket idag

idag har jag gjort ganska mycket här hemma har dammsugit tvättat kläder och mattor lämnat och hämtat på dagis och sen var mamma och mina syskon sabina och jessica och så får man inte glöma jonis. sen har jag försökt att fixa lite på bloggen men det går inte så bra har bytt bakrund men man ser att andra har såna som jag inte kunde välja på men vart ganska nöjd ändå.har inte så mycket planerat den här veckan förutom att hämta och lämna på dagis. nån som vill hitta på nått hihihi. är ju löning på fredag det blir kul kanske man kan hitta på nått kul ihelgen dom två sista helgerna har ju varit piss tråkiga. har anmält cappi till en hundutställning i mars får se hur det går det ska bli kul hoppas domaren tycker om honom. måste handla lite nytt smink oxå inte kul för det är så dyrt men behöver verkligen nytt inte direkt att jag är bortskämd med sånt hihi lägger mer pengar på barnen menmen.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0