kul ändå.....

det är ganska kul att skriva fast jag vet att det inte är så många som läser dom jag vet som läser är typ bara mina syskon men det gör inte som sagt kul ändå. idag ska jag till dagis igen på inskolning med nicole och tindra det går ganska bra. men ganska segt men idag skulle vi mammor och pappor få göra kaffe så det blir bra. sen ska vi göra som små familjetavlor på nära och kära som barnen ska ha och lärarna så dom lättare ska veta vems föräldrar som är vems. men måste typ framkalla kort har inte gjort det sen vi var i thailand imaj förra året så har bara kort när dom är ganska små så det är inte så kul men måste fixa det snart det ska vara klart nästa vecka innan inskolningen är klar. och snart är det helg då vill jag hitta på nåt kul. och nästa vecka kommer mina föräldrar och syskon hem ifrån thailand ska bli kul. men om nån läser min blogg så kan ni kanske skriva nåt så jag ser det. det skulle vara kul. ska göra oss iordning för dagis nu.

puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Kattis!
Jag läser ibland! Är roligt att hålla koll på folk utan att de vet om det!!!
Kram Emma

2008-01-11 @ 14:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0