fint väder

godmorgon nu är kl 06.33 och nemo sitter imitt  knä och tindra tittar på pippi ovanligt och nicole sover ännu ovanligare men hon fick bara sova en timme igår. för hon somnade liksom två sä dä fick hon bara sova en tim. sen bråkade jag och mikko igår inte kul. menmnen var ute iparken igår så nicole och tindra tog med sig en varsin vagn och gick runt med men nicole ville gå in efter en kvart men gjorde inte det var ute en tim ungefär in lagade mat sen ringde mikko och fråga om han skulle komma och hjälpa till och fixa med datan som ithilien har varit vid mediamarkt med men visste inte om jag ville efter bråket men han kom vid typ 19 och sen hjälpte han mig att fixa med mina kanaler som hade blivit helt cp efter vi hade nåt fel ivårat hus. hade inte ettan brukar aldrig kolla på den men ville titta i tisdags när allsång på skansen var. sen åkte mikko hem. sen kom anki och hämtade cappi och hennes kompis hanna dom gick till gullarängen och fixade med hannas häst sen tillbaka hit jätte gulligt kom hem med han vi halvtio typ mitt inatten för mig hihih har sovit ityp två tim ivanliga fall hahah. idag ska vi kanske till rådsparken med mickan och hennes två barn leo och robin som sagt så fint väder nu om inte hon vill följa med så hittar jag på nåt själv för ut ska vi i det här fina vädert kanske hem till mamma och pappa om jessica är där. ska försöka att hålla nicole vaken idag för nu vaknade hon och kl är 0648 då får hon gärna sova så här länge och vara vaken hela dan sen. men då kan ju inte jag vila men om nemo och tindra sover samtidigt så kan man ju ändå bara sitta och ta det lungt.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0