igår fredag

hejsan
igår var det fredag men känns som vilken dag som helst när barnen är hemma och när man har dom hela tiden men älskar mina barn så jag kan ha det så. vet aldrig när mikko hämtar dom. men iallafall dom vaknade runt halv sex allihoppa fixade hos åt frukost och pippi var på som vanligt gick ut med cappi sen ut i parken här då var kl typ halv nio var där en tim kanske sen in lekte sen somnade vi alla och vaknade vi tolv lagade mat sen ut  igen var ute från halv två till fyra var mycket barn ute tog med mig en filt och en kopp kaffe satt på gräset så nemo fick krypa runt och tindra och nicole lekte med alla andra barn skönt för då behövde inte jag "leka"med dom sen gick vi ut med cappi igen in lagade mat nemo somnade sex och nicole och tindra somnade halv nio då satte jag på en wallander det vart mörkret. så den var klar vid typ tio gick och la mig då sen vaknade barnen vid sex.  så nu har vi ätit frukost varit ute med cappi och väntar på om mikko hämtar barnen som han sa nicole tjatar hela tiden för hon såg väskan jag brukar packa i men tror inte att han hämtar . men då blir det väl en heldag ute igen i det vackra vädert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0