rådsparken och underbart väder

hejsan
idag så fick jag ett sms på morgonen av en kompis som jag lärde känna på öppna förskolan när nicole var liten om vi ville följa med till rådsparken och det tackar man ju inte nej till när man får sällskap så vi fixade oss och skulle mötas där vid halv tio så kokade lite kaffe jag tog med hon mikan fixade bullar hon har två barn som heter robin och leo dom är jämn gamla med nicole och tindra. så vi var där vid typ kvart över nio träffade en annan mamma där oxå som bor iporten brevid har sätt henne några gånger här vid lekparken hon har en dotter som är ett och heter vanna jätte gullig flicka
har sagt hej oså sen kom mikan så vi pratade och fika medans barnen lekte som dom gjorde jätte snällt sen kom även jessica wilma och jessicas kompis camilla kul när man är några. sen gick vi vid tolv alla gick då, hem och la barnen vi sov nästan två tim allihoppa vaknade gick ut med cappi lagade mat och efter vi hade ätit ut iparken här dom lekte med några barn och jag fikade med leos föräldrar och morföräldrar jätte mysigt sen gick dom in och vi var kvar var en annan mamma ute med sina barn som jag pratade med jätte trevlig hon har två barn 3år och 5mån en pojke och en flicka. så när vi skulle gå in sa hon det är bara att komma och se om vi är hemma om ni vill ha sällskap iparken och det är alltid kul och kul att lära känna flera. gick in barnen fick bada såg ut som dom aldrig har badat sen la jag nemo han somnade på engång helt slut efter dagen och nicole och tindra tittar på pippi. får vi se vad som händer imorgon då. 

hejdå











Kommentarer
Postat av: jessica

mys i rådsparken:))

2008-07-03 @ 20:31:18
URL: http://sickisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0