torsdag

hejsan
då var det torsdag och jätte fint väder har varit iparken stund men nemo var trött så vi gick in han somnade på en gång. anki sov ju här inatt som va oxå vi tittade på wallander och sen var vi ifarsta igår och även iparken innan men ifarsta så handla vi ju present till felipe som ska ha kalas imorgon sen solglass ögon till nicole och tindra och en varsin vatten flaska med hello kitty på sen en pippi tröja till tindra ifödelsedagspresent och pippi trosor till nicole och en julklapp till wilma måste ju börja nu vill ju kunna byta med alla så har ju en hel del att handla åt men nu är en klar iallafall så måste handla nåt när jag får barnbidraget oxå och även mer presenter till tindra och nemo till dom fyller år. mikko ska habarnen ihelgen har han sagt han ska hämta dom på fredag har han sagt och även ha nicole inatt när jag ska på klass så jag inte behöver ha alla men får se om han hämtar nicole ikväll plus om han hämta dom på fredag som han sa. men känns som jag typ kan ha dom ihelgen för mamma och pappa jobbar och sabina jessica med sina familjer ska ju till båstad så ingen kommer ju typ vara hemma jo mina andra syskon men dom är ju med kompisar och istallet men men man ska va glad om han tar dom när han erbjuder sig typ tycker han. känns som han typ inte vill ha dom. men skriver ikväll om han tog nicole. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0