tråkigt väder

hejsan
då var det söndag och kl är bara 06.00
men skrev ju inte igår så ska berätta om går dagen mikko hade ju sagt att han skulle komma och hämta barnen när han vaknade och han sa att det är ju runt sex så jag packade väskan men ingen mikko mycket tjat från nicole men fick göra det bästa av det hela. gick ut iparken var där en tim sen in tindra var jätte trött sen somnade alla sen vaknade tindra och nemo så väkte nicole så kom mamma och hämtade oss så vi åt lunch men mamma pappa danni och virre mysigt. efter det sa vi där en stund isolen gick hem efter ett tag gick förbi affären sen hem lagade mat tittade på pippi badade nemo som var hur smutsig som helst sen somnade han nicole och tindra somnade åtta tror jag då tittade jag och danni på en wallander dom är så bra tycker jag. så vi gick och la oss vid tio sen vaknade barnen fem har get dom frukost och kockat kaffe nemo börjar liksom redan bli trött och danni sover fortfarande får vi se vad vi hittar på idag. men lär ju gå ut en stund som vanligt men dom jag brukar prata med har åkt på semester leo som går på samma avdelning som nicole och tindra.

hejdå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0