3 dagar kvar

då är det verkligen inte långt kvar ska bli helt underbart. igår kväll var det finalen av lets dance jag tycker det var bra att tina var tyckte toný var bra oxå men tina var lite bättre. nu är kl halv åtta på morgonen barnen äter frukost jag har hunit dricka kaffe och varit ute med cappi. får vi se vad jag och barnen hittar på idag mikko sover och kommer nog göra det ett tag han var på puben ihuddinge centum med jari igår han kom hem redan halv tolv tror jag han ringde hem innan och frågade om jag ville ha mat fattade ingenting log ju och sov men det var gulligt men var inte så hungrig då. vill göra nått så dagen går typ komma ut nått iallafall så segt att bara sitta inne. kanske går till rådsparken eller centrum.
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0