4 Dagar kvar

då var det torsdag och bara 4dagar kvar till det VARMA. har varit ihuddinge och fixat lite inför resan. sen hämtade jag på dagis dom blir alltid så glada när jag kommer fast dom vill ju helst inte gå hem och nu ska dom vara hemma över 1veckan får se hur det är när vi kommer tillbaka sen. och på söndag ska vi fira min minsta syster hon fyller 13 har ju sex yngre syskon och vi är bara flickor det är kul med stor familj. och så har ju jag tre helt underbara barn fast dom kan ju bråka och sånt och då är det inte så kul men ångrar verkligen inte att jag har tre barn men nu får det vara bra. det är kul att se dom växa och lära sig nya saker som med nicole som har precis lärt sig att gå på pottan på dagarna men har blöja på natten. och tindra lär sig mer ord och lilla nemo ja vad har han lärt sig nej men han är ju bara 7mån så det kommer där oxå. ska göra en sak imorgon bitti hoppas att det blir som jag vill det får ni veta imorgon. nu ska jag leka med barnen.

hejdå

image201

image202

image203

image204

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0