att allt ska bli nytt jämt

gomorron hatar att allt ska bytas ut jag har så att man kan överföra pengar och sånt via datan allså då använder jag engångskoder men ska dom byta ut så man får en dosa och att man stoppar in sitt bankomat kort där när man ska typ överföra pengar och det funkar inte så nu är det spärrat en time så jag ringde nordea men dom kunde inte hjälpa mig för att det var spärrat en time men men skulle försöka en gång sen och om det inte funka så skulle jag ringa igen att allt ska var så bökigt. idag när jag har varit och lämnat på dagis ska jag gå hem och först gå ut med cappi sen gå och handla lite på ica sen hem och vila om nemo vill sova skulle inte förvåna mig om han är pigg han vaknade fyra imorse och somnade om kvart över fem och han sover fortfarande sen höll tindra på en time i natt as jobbig så vill verkligen vila. sen är det mycket nu snart fyller min syster danni år sen fyller jag och min syster son år mycket som ska fixas och donas men nu vaknade nemo skriver ikväll kanske.

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0