fixat pass till nemo

hejsan idag har nicole och tindra varit på dagis det tycker dom är jätte kul dom vill knappt komma hem när jag kommer. när dom var på dagis så var jag ute med cappi och städade hemma vart fint tycker jag. jag tänker på mycket saker som jag inte vill skriva här men det löser sig nog. menmen sen när mikko kom hem åkte vi till polisstationen i femingsberg och gjorde pass åt nemo isista sekund men det kommer nog att hinna bli klart hoppas jag för vi åker ju första april. skulle vilja göra nåt själv utan barn eller iallafall med bara nemo typ ångrar jätte mycket att jag inte åkte med på kryssningen men sånt är livet men nåt ska jag komma på. imorgon kommer jessica och wilma vi ska tvätta itvättstugan och sen umgås. nån som har förslag på vad man kan göra. vill komma bort en helg inte bara över en dag.

image192

image193

image195

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0