påskhelg

hejsan
då var det söndag och påsken är snart över inte för att det har varit så mycket påskfirande för mig men barnen har iallafall fått påsk ägg. har varit hemma hela påsken men itorsdags var vi och handlade mat då var anki snäll och passade nicole och tindra jätte gulligt sen sov hon här sen på fredan var jag bara hemma men på kvällen kom virre anki och danni och sov här för dom skulle passa nicole och tindra på lördan för vi var på hundutställning med cappi det var på stockholmsmässan det gick jättebra för att vara första gången. sen idag har jag och barnen varit hos sabina en stund fikade lite oså sen var anki danni och virre där dom hade sovit där trevligt sen var mamma där oxå var där cirka en time gick hem lagade mat pasta och köttfärsås gott vart det tycker jag. imorgon är mikko ledig så då får vi se om vi hittar på nåthela min familj ska tydligen till huddinge centrum. men på tisdag ska jag till ågesta ängarna med cappi så han får springa lite åker dit direkt när jag har lämnat på dagis. och på tisdag är det bara en vecka kvar till egypten LÄNGTAR jätte mycket ska bli så skönt med sol och värme.
har inget mer att skriva nu.
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0