bara nemo till mån

då var det torsdag och mycket har man hunit med barnen på dagis sen var jag i centrum och kollade om dom hade banan kartonger som dom inte hade gick till ica vid mig där fick jag nio styckna så packade dom till mikko sen kom han vid halv tre hämtade barnen och tog säckarna som jag hade packat till han känns jätte tråkigt om du läser det här så ska du veta att jag älskar dig fortfarande såklart riktigt synd att det inte funkar men sånt är livet. nu har han inte så mycket saker kvar här lite på vinden men det ska han ta direkt där ifrån så jag behöver inte bära ner det. och sen om man hittar mer under tidens gång så får han ju ta det när han hämtar barnen .sen fick jag reda på idag att han ska ha en veckas semester med barnen en vecka ganska skönt då ska han ha alla tre så det blir lyx ska sova och verkligen göra så mycket jag hinner. inte så mycket planerat för helgen imorgon kommer kanske mamma och hjälper mig och fylla ipapper som jag måste lämna in senast på måndag så jag kanske får lite pengar så jag har råd med allt vet inte hur jag och barnen ska klara oss men det löser sig hoppas jag får se om mikko kan tänka sig att ställa upp lite.och på söndag gröna ska bli kul.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0