hej

ja då var det måndag var ett tag sen jag skrev har varit fullt upp och plus att jag har haft barnen sen ionsdags helt själv bara att vänja sig ja iallafall danni sov här från fredag till lördag vi var icentrum på fredan och fixade present till anki som fyllde femton ilördags sen var vi i parken danni badade barnen och lagade lunch så snällt danni. när barnen somnade åt vi glass och tittade på talang ett bra på program. på lördan gick vi hem till danni vid halv nio sen gick jag hem och fixade mig inför kalaset och sabinas möhippa som vart väldigt lyckad och även anki vart glad för sina presenter kul. sabinas möhippa vart väldigt lyckad vi dansade magdans åt middag sabina fick gå runt och tiga pengar av folk på stan sen efter allt det vart det lite mys hemma hos sabina jag gick vid tio var helt slut sov hos mamma och pappa vaknade vid kvart över fem då låg nemo och drog mig i håret kul medans nicole och tindra sov till halv sju gick ifrån mamma och pappa vid nio kom hem barnen somnade vid typ halv elva då somnade jag oxå sov typ i två tim jätte skönt. får se vad man hinner med den här veckan då vill hinna med så mycket som möjligt står bara på samma ställe känns det som (men skiljsmässan allså)
nej nu ska jag vila alla barn sover.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0