inte lätt

då var det tisdag och mikko har flyttat ut tråkigt på ett sätt såklart älskade honom ju på ett sätt och att han är barnens pappa menmen idag har det varit mycket ringande och fixande med saker hoppas allt löser sig snart så man kan få lite pengar  inte kul att inte ha ett öre. och nicole gjorde det ju inte bättre idag när dom bada så gick jag in dit för dom bråkade lite då bråkade dom om en hink som nicole hade hällt i allt mitt shampo i den var helt ny plus att jag inte har mer men det löser sig får tvätta håret med balsam hihih. imorgon ska jag försöka fixa shampo plus flyttkartonger så jag kan packa lite mer saker åt mikko sen är det kvartsamtal för tindra imorgon vid halv två till två så måste fixa mycket innan sen är det min lediga helg ihelgen håller på att försöker ge nemo välling på natten så mikko kan ta han oxå det skulle vara skönt då har jag bara cappi att ta hand om. ska kämpa med nemo nu till på fredag och se hur det funkar det måste funka till hundra om jag ska kunna slappna av hela helgen när mikko har honom. sen är det grönan på söndag får det helt gratis av en kompis som jobbar där mycket snällt. längtar till den 20 när barnbidraget kommer då måste jag stor handla måste fråga min kära mor eller syster om nån av dom kan åka med mig till typ maxi eller willys och handla då kan ju inte springa på ica här blir jätte dyrt mycket att tänka på nu jaja nog om mina problem inte så kul att läsa om kanske. ska titta på tvn nu skriver imorgon och berättar hur det går.
pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0