sol

äntligen verkar våren vara här nästan som sommar. idag är det fredag och jag var hos sabina en stund imorse sen kom mamma hem till mig och hjälpte mig att fylla i lite papper har även hunit med att vara hos min kompis natta som bor isegeltorp vi åt pasta sallad och satt på hennes ute plats riktigt mysigt att sitta ute. och imorgon ska vi nog åka till nån äng så dom får springa lite hundarna sen blir det lite grillning hos natta mysigt skulle vilja åka till ikea oxå ska flörta lite med henne se vad hon orkar vill ju passa på att sola oxå så skönt att göra det vill åka utomlands igen till typ thailand men har ju inte råd måste börja jobba först. men man vill ju hinna med så mycket nu när man bara har nemo nicole och tindra kommer ju på måndag morgon då ska man ju ha dom till den 22 eller23 igen beror ju på när han hämtar dom hoppas det gick bra med lägenheten han var och titta på idag måste ju nästan ringa och kolla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0