söndags morgon

godmorgon 
 
har varit vaken en stund men tänkte berätta vad jag gjorde igår vi vaknade vi sju ungefär åt frukost och lekte lite sen somnade nemo och vaknade vid halv tio tror jag då gick vi till centrum där jag shoppade lite födelsedagspresenter och några julklappar så nu har jag två mindre kvar på listan känns skönt kom hem lagade lunch nicole somnade på soffan så vi andra åt sen ringde mamma och frågade om vi ville följa med till farsta så det gjorde vi såklart.
väckte nicole hon vart inte ett dug ledsen för sa ju att vi skulle åka bil med mormor.
gick runt lite ifarsta mamma handlade lite julklappar oså.
sen åt vi på donken nicole hade ju inte ätit nån lunch efter det åkte vi hem och nicole frågade om hon fick sova hos mormor och det fick hon ju såklart så mamma körde hem mig tindra och nemo jag sprang upp och packade en liten väska till nicole.
vi andra åt lite chips och myste när tindra och nemo hade somnat slog jag in lite klappar man måste ju börja nångång för fler kommer ju har ju inte köpt klart.
sen ska jag köpa en varsin till till mina barn tror jag som dom ska få på morgonen innan vi går över till sabina och gustav.
och nästa helg ska jag nog börja pynta tror jag eller är det för tidigt??
det är ju så mysigt med lite ljus.
nu är nemo lite gnällig ska leka med han.


pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0