torsdags kväll

hej

då var det torsdag och redan kväll idag började min dag som alla andra att gå till dagis och lämna barnen hade bara tindra och nemo inatt nicole sov hos sin pappa som hon ska göra inatt oxå tindra ville inte så då följde nicole med till han igen men iallafall när vi kom till dagis möte vi nicole och mikko gick in på dagis och lämnade dom det gick bra sen körde mikko mig till farsta strand så jag kom tidigare till jobbet det var snällt jobbade till kvart i två hem byte om gick till min syster sabina och drack en kopp te och jessica och lilla wilmis kom oxå runt halv fyra gick vi till dagis och hämtade alla barnen dom vart glada när vi kom.
gick hem så kom mikko och hämtade sin tvätt som jag har tvättat till han och sendan börja laga mat.
efter vi hade ätit vart det ett bad för tindra och nemo.
och nu sover nemo och tindra tittar på pippi.
imorgon är det fredag skönt som det ser ut ska jag ha barnen ihelgen blir mysigt men ingen sovmorgon inte men det gör väl inget.


puss





Kommentarer
Postat av: Jessica

nemo är superglad tindris e arg:O

2008-11-07 @ 08:17:49
URL: http://sickisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0