då var det kväll

hej


då var det en ny kväll igen och nemo och nicole sover och tindra tittar för engångs skull på musse och inte pippi.
idag hade det gått bra för tjejerna på dagis nicole fick sova en timme hon var inte så trött som hon brukar va när jag hämtar henne men hon somnade typ halv sju.
när vi kom hem ifrån dagis var vi i parken här utanför i cirka 45min sen in byta blöja på tindra som hade bajsat lite hihih lagade sedan mat vart pommes bea och fläskfile vart riktigt gott allt tog slut men jag och nicole satt och åt fläskfile med fingrarna när pommisarna hade tagit slut hahah. sen lekte vi med lego och då när alla satt irummet så ramlade spegeln ner ihallen tur att ingen var där men den gick inte sönder heller som tur var.
men vet inte hur jag ska få upp den för ståltråden som den hängde på gick ju av men det löser sig.
var inne på HM hemsida finns mycket fint till barnen och även mig skulle vilja shoppa så mycket men icke sa nicke.
imorgon blir det dagis igen och nemo ska få äta lunch där få se hur det går.
nu ska jag titta på musse med tindra.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0