då var helgen snart över igen

hejsan

herregud vilket väder det har varit idag har varit inne hela dagen idag tror inte många har varit ute friviligt.
men imorse vid halv tio kom mikaela och hennes barn vi pratade och åt lunch tillsammans var pasta och köttbullar. sen gick dom vid ett tiden då somnade alla så sov en stund men inte så länge nemo håller på och bökar så mycket när han ska sova nu as jobbigt.
nu leker alla barnen vi har precis ätit middag ris och kyckling vart riktigt gott. och imorgon är det ju dagis kommer kännas jätte konstigt och gå på en måndag har ju inte gjort det på snart 2 1/2 år men ska bli kul ska göra klart nemos familjetavla som ska hänga vid hans krock i hallen.
och nu har jag äntligen fått rengnskyddet som mia hade beställt till mig det var på tiden hon bestäkkde för drygt en månad sen bättre sent än aldrig.
och iväll 20.00 kommer ju ensam mamma söker det tycker jag är bra så får hoppas att dom sover tills dess iallafall nemo tindra och nicole klarar sig ju mer själva. och nu är det inte länge kvar tills man ska börja jobba heller då blir det en väldigt stor skillnad med allt.
men det ska bli kul har ju inte jobbat på 3år.
nu ska jag leka med barnen.

hejdå







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0