lördag

hejsan

då var det lördag igen man blir ju rädd för hur snabbt det går.
ja och nu har ju nemo gått några inskolnings dagar på dagis som har gått jättebra. igår efter dagis åkte vi till farsta med anki och mamma kom även dit tittade runt lite och åt våfflor smarrigt på vägen hem ringde mamma sabina och bjöd över hos på fika mysigt hem och la nemo som var jätte trött och sedan somnade nicole och tindra på soffan som vanligt.
idag blir jag utan barn vagn en stund för mia ska ha med den till babyland och prova regnskyddet som hon ska köpa åt mig jag ska betala lite när jag kan. så får se vad man hittar på men nemo sover ju ändå nu och jag har ju den lilla vagen som nemo kan sitta i om vi skulle vilja göra nåt.
och leo mia och mamma har varit här en stund riktigt mysigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0