nemos första inskolnings dag

hejsan
idag har det varit fullt upp som typ alla dagar.
idag har det varit inskolning för nemo som gick jättebra var där mellan 9-10 sen var han trött vid halv elva skulle vi vara icentrum på familjerätten och mia skulle ha nemo men han var så trött så han fick följa med och sova ivagen det gick bra på mötet inget bråk oså sen åt vi på donken tillsammans han hem vara hemma en tim sen ut i det as tråkiga vädert och gå till dagis.  hem och leka med barnen vi har ätit lekt och nu sover nemo han har bara sovit 1tim på hela dan idag och han vaknade 06.20 imorse och brukar sova till 07.30 iallafall.
så får man se vad man hittar på imorgon efter inskolningen måste ju framkalla kort till dagis som nemo ska ha hängandes på sin krock ihallen på dagis.
nu har jag börjat handla julklappar oxå men får handla fler nästa månad har kvar

sabina
gustav
felipe
gustav
(jonis) har handlat en men han ska få en sak till
sen dom andra behöver jag inte handla till nu för dom ska ju till thailand så dom får när dom kommer hem
har handlat till

wilma
razmus
leo
jonis
och en liten grej till
pernilla
veronica
angelica
daniella
men ska handla nåt mer till dom sen är det ju mamma pappa nicole tindra nemo och kanske thea ska prata med anna om vi ska byta iår vi har gjort det varje år annars så det tror jag att vi gör iår oxå.
nej nu ska jag hänga upp tvätt jippi.

pussss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0