söndag

hejsan
då var helgen över igen och imorgon är det jobb ska bli ganska kul men känner mig inte helt hundra men ska nog gå bra.
nemo är ju sjuk han har feber hoppas bara att det går över till på tisdag ja eller att han är bättre tills imorgon inte kul för han när han är sjuk stackarn.
men iallafall ihelgen har vi inte gjort så mycket i lördags var vi hemma hos gutav och jonis en stund
och idag har vi varit på sundby och tittat på tävlingar se har gustav och jonis varit här ja juste sen sov jessica och wilma här från lördag till söndag mysigt.
imorgon är det barnbidrag äntligen då ska jag åka och storhandla efter jobbet med mia ska bli kul och få lite mat ifrysen igen och den här gången kan jag handla mat för 700 mer typ för jag behöver inte handla blöjor så det blir ju bra.
men nu behöver jag ju köpa busskort varje månad som inte är så billigt.
hoppas det blir jobb nästa helg behöver pengar till julklappar och lite annat men om det inte blir jobb ska ja sova kommer nog vara trött efter första arbetsveckan och barnen ska ju vara hos mikko i helgen.
ikväll kommer ju ensam mamma söker det är bra tycker jag.

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0